Pinar0711 ayy maşallah çok az kalmış sizde, benim de daha alışverişim bitmedi maalesef ne yatağı ne arabası hiçbir şey yok kendime lohusa takımı yok bebişin çok bi kıyafeti yok ayın 15 inde e bebeğe gittik tam 3 bin gitti e başka da harcamaya gücümüz yetmedi 😅 arkadaşlarım da diyor yıkayıp ütüsünğ yap sonra çok zor olur diye ama daha bir şey tam değilken nasıl yapayım diyorum bekliyorum, böbreğinizi nasıl üşütmüşsünüz acaba