rumikaa sezaryen olduysanız bilgim yok ama normal doğumda çoğu doktor 3 ay bekliyor biraz toparlanmak için çünkü 40 ınız çıkar çıkmaz taktırdığınızda kayma ihtimali çok yüksek, taktırıp kayma yaşamayanda var ama kayma oranı daha yüksek olduğunu söylemişti 3 ayrı doktor. Ben 3.ay kontrolümde taktırmıştım, dikkat etmedim ağır iş yaptım daha bir ay olmadan kaydı sonra tekrar taktırdım 6 ay sonra o da kaydı, bu doğumdan sonra başka korunma yöntemlerini danışıcam doktoruma