Melickaya Edizhr 20 haftalığız. Ara ara haraket oluyor 2 kere net hissettim ama diğer haraketler ise seyirme halindeydi. Detaylı ulturasona ise 22. Haftada gideceğiz. Bizim ki erkek 💙 sizde hareketlenmeler nasıl tam olarak nerede hareketleri hissediyorsunuz
minikelebek_ Edizhr ben hala hareket hissedemedim,göbeğimde böyle kıpır kıpır bişeyler hareket ediyor gibi ama emin değilim
Edizhr minikelebek_ valla bende 20. Haftada randevu almak için gideceğim 😍çok heyecanlıyım 3. Ama insan sanki ilk gibi heyecanı yasiyo
Edizhr Melickaya canım banada 13. Haftada erkek dedi sonra kordon olabilir dedi bir daha kendini hiç göstermedi ben bayadir hissediyorum hareketlerini bebeğim aşağıda benim belki onun için olabilir kasıklarım da kıpır kıpır baya net
Edizhr minikelebek_ ayy ben bayadir hissediyorum canım maşallah hareketli ben kiynasmaya başlayınca oda başlıyo🤭
minikelebek_ Melickaya 19 olduk bugün ama doktora göre 3-4 gün önde ama hala hareket hissedemiyorum ya
Edizhr minikelebek_ tatlı ye sırt üstü uzan karnın çıktımı sırt üstü yatinca karnında aşağı doğru falan şişlik varmi elinle usul usul karnına dokun dürt içerdekini bu şekilde hissedersin belki sırt üstü yatınca