Sima789 Devlet te kesinlikle mesut bala . Özel de ise evindar elçi veya Berrin balsak 👌 gerçekten çok memnun ayrılıyorsunuz ilgililer bayağı ben 30. Haftama kadar mesut balaya gittim devlette. Daha sonra özel dunyapark Hastanesi’nde takibe başladım evindar hoca ile şuan 39+4 um doğuma çok az kaldı ve bir sıkıntı yaşamadım gayet açık net ve tane tane konuşup anlatıyorlar herşeyi