S-nur1 Kızlar 2 hafta sonra kontrolum var doktor gösterirse öğreniriz dedi görebilir mi sizce usg cihazları çok iyi çok net görüntü de alıyorum yanılma oranı çok mu olur değişir mi görsem de
Eminesentepe1 S-nur1 Vala cihazı iyiyse doktorun değişmiyor ya ben 2. Oğlumu 11.5 de öğrendim cihaz çok netti tabi pozisyon da önemli bebeğin
mavideniz9696 S-nur1 ultrason cihazının net olması iyi olması önemli değil bebeğin göstermesi ve pozisyonu önemli maalesef 🥲
Loveis S-nur1 görür canim. Bende 14 te öğrendim tabii özele gittim devlet çok detaylı bakmıyor. Bebeğin bacak arasını açarsa kesin ve net söyler.
Mucizemyoldaaa_ S-nur1 vişne suyu içip çikolata yiyin öyle gidin bebek hareketlenir tabii sabah gidecekseniz kahvaltınızı da güzelce yapın tok olun
S-nur1 Eminesentepe1 Evet kuzum cihaz yeni cihaz ultrason kâğıtları da çok net veriyor o yüzden görebilirim diye düşündüm inşallah görürüm sonra degısırse diye korkuyorum😂
Toticik 11 haftada öğrenmiştim erkek olduğunu ama 13 haftada kesın erkek dedi pozisyon çok önemli bebeğin vişne suyu ve karam çikolata yeyin kahvaltınızıda yapın öyle gidin mutlaka bence gosterır sımdıden hayırlısı olsun 🧿