senem-yabaci cylnmy ben 5 gün yattım hastanede. Dün çıktım. İğne oldum sadece. Fitil vermedi doktor. 31+6 olduk
Lillith babyloving doktorum bana progestan verdi 26 haftalığım. Ağızdan 1 ay kullandım şimdi 2. Kutum. Ağızdan kullanıyorum ama ne gibi bir yan etkisi var biliyor musunuz ? Mide bulantısı gibi mi
babyloving Lillith mide bulantısı ve baş dönmesi yapıyormuş bana doktorum verdiğinde zaten mide bulantım vardı daha çok artmasın dile vajinal kullan demişti
Ebrubyy Bnde sabah akşam kullanıyorum 33 haftalık gebeyim bende kanamam olmuştu az o yüzden vermişti doktor 35 e kadar kullan demişti bakalım
MaviNur25 Nesrnn kısalıga faydası oluyor mu erke doğumu engelliyor mu yani banada kısalık var dendi bebek baskı yapıyor günde 3 tane kullanıyorum erteler mi biraz doğumu 32+4üz
Nesrnn MaviNur25 erteler inşallah çok etkılı bır ılaç dusunun ben günde 1 tane kullanıyordum ona rağmen risk ortadan kalkmıstı guzel dusunun stres yapmayın ve ihmal etmeyin 😊
ikibebelianne-M cylnmy ilk hamileliğimde sizin gibi nst de sancı çıkınca kullanmıştım 31.haftaydı sanırım