Bebeğimi yoğun bakıma aldılar solunumunda sıkıntı varmış. Dua eder misiniz lütfen. Doğumla ilgili de çok ekstra bir şey anlatmayacağım. Sadece sancı gelirse anlıyorsunuz nişan gelirse anlıyorsunuz sıklaştığını anlıyorsunuz gibi ben yok ya o kadar değildir ilaç kullanıyorum bi de diyerek gittiğim hastanede sancımın 2-3 dk bir geldiğini ve doğum sancısı çektiğimi öğrendim ama hemen doğurmadım bir gün sonra 10.20 de doğurdum. Tek tavsiyem gerçekten 4 cm den sonra sıcak suya girin. Bütün gece ilerlemeyen açılmam yarım saate 8 cm e çıktı