Fatoana Doktora gittim. Ultrasonda kafa aşağıda. Doktor bir umutlandı hatta haftaya doğar diye. Ama çatı muayenesi yaptı, şaşuttun beni dedi açılma zıfffır zıffır. Çatıdan sonra kanama oldu, önceki bebemde olmamıştı. Ah ulen. Doğ be bebek.