Merhabalar
Ben bugün 37+2yim
35.haftadan sonra her hafta kontrole gelmeniz isteniyor.
Doktor olarak çok memnun kaldığım biri Serdar Çimen’e gidiyordum fakat artık takiplerimin B koridorundaki triyajın yapacağını söyledi. Bende ilk başta anlamamıştım.
Çünkü normalde triyaj acil girişlerde müdahale odası oluyor.
Ama Kadın Doğum’daki B koridorunda bulunan triyaj bölümü her gün farklı bir kadın doğum doktorunun bulunduğu son hafta takibi ve doğum sonrası muayenesi yapan oraya özgü bir oda bir uygulamaymış.
Ben 36+3 olarak bir kere gittim. Geç saatte giderseniz işiniz uzun sürüyor. O yüzden en iyisi erken saatte gitmek. Mesela sabah 8 gibi B koridorunun sonunda sağda yeşilliklerin arkasında gizlenmiş bir masa var. Oradaki sekretere artık haftalık kontrole geldiğinizi ve triyajdan randevu sırası almak istediğinizi söylemelisiniz.
Size bir sayfalık bir ölçüm testi doldurtup barkod veriyor.
Daha sonrasında yine o koridorda olan ebe odası var orda tansiyon ve kşlo ölçülüp daha sonra o barkodla detaylı ultrason çekilen koridorun orada NST odası var oraya gitmeniz gerekiyor.15 dakika süren bir şey NST. Oradan çekildiğiniz kağıdı alıp tekrar triyajın oraya gelip sizi çağırmalarını bekliyorsunuz.
Bende geçen hafta salı günü ilk kez deneyimledim bilmemek zor oluyor anlatan da olmayınca.
Artık doktorunuz değil sizi triyaj takip ediyor yani.
Doğumunuz sezaryense gününü ve doktorunuzu bu kısım söylüyor.
Yarın yine gideceğim bakalım ne diyecekler bana ikinci bir deneyim yaşayıp görecem. 😊