Azraa33 _busss biri beni de aydınlatsın ya ben memur değilim ama sigortalı çalışanım 32. haftamdayım çalışılabilir raporu almak zorunda mıyım
Kayra61 Kızlar aranızda memur olan var mı? Doğum öncesi iznimizi kullanamadan doğum yaparsak 8 haftanın tamamı doğum sonrasına mı aktarılıyor?
dolunaylodos Kayra61 en fazla 37.Haftaya kadar çalışabiliyorsun zaten ondan sonra doktor çalışabilir dese de çalışamazsın ve o çalıştığın hafta kadar aktarılıyor
anneoluyorumm13 Kızlar çalışabilir raporu aldıktan sonra bir Hekim’den rapor alsak evde dinlenmek için kabul ediliyor mu mesela Kbb den grip diye rapor alsak bir hafta
Cacaege anneoluyorumm13 ben aldım sıkıntı olmadı aile hekiminden grip diye aldım 37 de de çalışamaz raporu aldım kadın doğum olmadığı sürece sıkıntı olmuyor iş yerim sıkıntı etmedi
anneoluyorumm13 Cacaege ay inş bendede kabul olur hem doğum sonrasına ayırmak istiyorum izni hemde sağlıkçıyım ayakta 37. Haftaya kadar çok zor son haftalar üçkağıttan rapor almak istiyorum ☺️☺️
Cacaege anneoluyorumm13 son haftalar çok zor oluyor ben başka ilde doğum yapacağım için mecburen 36 hafta öncesi seyahat etmem lazımdı bu yüzden aldım yoksa işim rahat masa başı iş, saglıkcılarda sıkıntı çıkarıyorlar genelde ama yinede sormak lazım
Kubra_811 Ben bugün 32. haftama girdim ve gidip çalışamaz raporu aldım çok ağırlaştım hiç iyi geçmiyor son zamanlarım