Birbenbirbebek 14+3 de kanamam başladı gitmediğim hastane doktor kalmadı kanama alanı gözükmüyor bebek gayet sağlıklı bir sorun yok diyip hep gönderiyorlardı sonra 17+5 haftalık iken kanamalarım azaldı onun yerine de bu sefer idrar kaçırmışım gibi akmaya başladı ama çok az ben enfeksiyon akıntı sanıyordum suyumun geldiğini bilmiyorum nasıl olduğunu da bilmiyorum ertesi gün daha çok olmaya başladı burada ki arkadaşlara sordum onlar da öyle söyleyince bi hışımla hastaneye gittim kesem delinmiş hiç suyum kalmamış o an hemen etlik hastanesinde yatışım yapıldı ve 1 hafta 1,5 hafta kadar antibiyotik tedavi altına alındım başka hastaneye gitmek için taburcu oldum ertesi gün de Plesantamın gelmesi ile tam 19. Haftam da doğum yaptım sonra genetik test verdim kan pıhtılaşmam çıktı bebek kayıplarımın sebebini bundan dedıler şimdi yine hamileyim çok şükür şuan her şey yolunda günlük iğne kullanıyorum