Busrakird _biranneadayi yok çok şükür bol bol dua edin rabbi Yasir okuyun kilosu da uygunsa çok şükür hiç korkmayın tevekkül edin🩵
Busrakird Pnrshn böyle sancı gelince hemen derin nefes all bana öyle dediler işe yarıyo inşallah sağlıkla kucağjnıza alırsınız😊
Kevser2609 Gözünüz aydın olsun Bende 35 haftalığım nst de sancım çıktı bugün fakat ben hissetmedim erken doğum olabilir diye yatış istediler fakat kabul etmedim. Sizin bebeğiniz kaç kilo doğdu küvöze alındı mı bilgi verebilirseniz çok iyi olucak benim için