Niloyaaa06 İkinci hamileliğim ilk hamileliğimde hiç ağrım olmuyordu karnımda bunda 4 gündür geçmeyen bir ağrı var iki kasığımdada yürürken yatıp kalkarkrn zorlanmaya başladım çok ağrıyor 10+1 haftalığız
Asi_07 Niloyaaa06 sürekli mi oluyor belli aralıklarla mı benim ara ara oluyordu doktorum normal rahim ve bebek büyüyor demişti siz yine de doktorunuza görünün idrar yolu enfeksiyonu da olabilir o da kasıklarda ağrı yapıyor
Basakparlar Niloyaaa06 o haftalarda benimde kasık ağrılarım batmalarım olmaya başladı gece acile gittim idrar yolu enfeksiyonu var demişlerdi ilaç verdiler yinede gidin ihmale gelmez enfeksiyon belki başka birşey de olabilir veya hiçte olmayabilir