Kızlar dün başlık açmıştım deprem anında stresten kasıldım nst sancım çıktı. Doktor ciğer geliştirici vuralım dedi. Usg ile de baktı ama alttan muayene etmedi? Açıklığım var mı yok mu nasıl anladı? Doktorun işini sorgulamak istemiyorum ama korkuyorum progestan falan da vermedi. Sadcee ciğer geliştirici. Eğer açıklığım servikal yetmezliğim falan olsaydı USG’de belli olur muydu? Ya da bebek kanala girseydi görürdü di mi :( sorularım için özür diliyorum panik bozukluk hastasıyım