rosatue ay benimde sanki öyle bir ağrım var dün depremden dolayı çok korktum hep kasık ağrım vardı bebek kendini hep topladı bende hiç uzanamadım gün boyu hep oturuyordum dışarısıda soğuktu bugünde sanki üşütmüşüm gibi sızlıyor bacağıma vuran bel ağrımda var aradada sızlamalarım oluyor bebekte kendini hep yukarıya göğsümün altına topluyor sanırım geçmezse hastaneye gideceğim🫠