Eres26 Merhaba Haftadan beri mide bulantısı çekiyorum prilam kullanıyorum hiç kusmadim ama sabahtan akşama kadar midem bi garip hayattan zevk almıyorum günler geçsin diye yaşıyorum resmen Son zamanlarda mide bulantısı yüzünden sanırım çok çok çok acıkıyorum Yemek yiyorum 2 saat sonra tekrar aç oluyorum Tekrar birsey yemezsem bayılacak gibi hissediyorum çok kötü oluyorum Örneğin 12.30 gibi işyerinde öğle yemeği yiyorum 3 civarında Çubuk kraker yiyorum kuruyemiş yiyorum 2 parça bitter çikolata yiyorum bazen meyve yiyorum 5 gibi eve gittiğimde birsey yemezsem elim ayağım titriyor kendimi çok kötü hissediyorum O şekilde aç uzanırsam midem çok daha kötü oluyor hiç yerimden kalkıp birsey yapamıyorum Aranızda benim gibi olan var mı ? Daha önce bu şekilde olan tecrübeli anneler nasıl baş ettiniz yardım lütfen
Gmzegul Eres26 var canım 6. Haftada başladı bende çok fazla mide bulantısı ve kusma durumu yaşıyorum şuan da çok aç hissediyorum kendimi ama her şey kokuyor ve yiyemiyorum yesem de zaten kusuyorum kustukça daha çok acıkıyorum yiyemedikçe daha çok kusuyorum hiç bir şey beni mutlu etmiyor hiç zevk almıyorum günler geçmek bilmiyor zaman durmuş gibi hissediyorum rabbim hepimize kolaylık versin
SuEr_Tu1512 Eres26 Kendim yazmışım gibi okudum. 6,7 haftadan sonra mide bulantım başladı prilam kullanıyorum hiç kusmadım. 12+2yim sürekli açım, karnım kazınıyor. Yarın kontrolüm var unutmazsam sormayı düşünüyorum 🤷♀️
bsrakkaya0 Eres26 aynı senın gıbıyım bende 12 haftalığım son zamanlarda bıraz toparladım bı süredir iyi gibiyim 😆 agzın boş durmuycak işte yemen gerekiyor sürekli ama midem de almıyor işte asla iştahım yok herşeyden tiksiniyorum bide her sabah kusmazsam rahatlayamıyorum geçiyo gibi artık inşallah geçer çünkü böyle yaşamak gerçekten çok yorucu Gmzegul
Rukiyeinci94 Eres26 bu yazdıklarınız tam olarak ben, yanlız yiyecek iştahım yok ama yemek zorunda olmak beni yoruyor.Bulantılarla tok karnına başa çıkmak daha kolay oluyor.Ve hiç bir tavsiye işe yaramıyor.Geçeceği zamana kadar böyle hayattan bir gram zevk almadan yaşamaya devam maalesef.
Eres26 Gmzegul Zaten boyuma göre kilolu hamile kaldım ve kilo almaya çok müsait biriyim Şimdiden 2,5 kg almışım bile o kadar canım sıkıldı ki Siz kaç haftalıksınız
Eres26 SuEr_Tu1512 bende cumartesi soracağım şekere mi bakıyor neye bakıyorsa baksın Çalışıyorum mesai bitene kadar canım çıkıyor eve gidince de sadece yatmak istiyorum Kilo aldınız mı ? Ben veririm sanıyordum zırt pirt tikinmaktan 2,5 kg almışım moralim bozuldu zaten biraz tombuldum…
Eres26 SuEr_Tu1512 yarın doktorla görüştükten sonra yazar mısınız nası yorumlayacak merak ediyorum ya da şekere falan mı bakacak Ben doktora gitmeden notlara yazıyorum soracaklarımı notları açıp soruyorum :)
Eres26 bsrakkaya0 Evet ya çok mutsuzum umarım geçer artık Kilo aldınız mı ben 2,5 kg almışım ve çok mutsuzum öncesinde de kiloluydum
bsrakkaya0 Eres26 aynı kilodayım hala hiç kilo almadım kustuğum için sanırsam bide tiksindiğim için doğru düzgün yiyemiyorum Moral bozmayın bende normal kilomun üzerinde hamile kaldım illaki bende kilo alıcam inşallah daha sonrasında veririz
Kayra61 Bende 5+4 üm mide bulantım yok bir haftadır asla doymuyorum sofrayı toplarken tekrar acıkıyorum şimdiden öyle şişmanladım ki ne yapacağım bilmiyorum 🥲
Hnd3551 Eres26 bende bulantı olmadı 6. Haftadan beri resmen 5-6 öğün yiyorum ne kadar yersem yiyeyim 2 buçuk 3 saate açım