Kızlar elele markasının elektrikli ana kucağı var 3bin lira civarında kullanıp memnun kalanlar var mı? İlk bebeğim ama yeğenimi, kuzenimi büyüttüğüm için biliyorum bebk uyutmak çok meşakkatli bir iş. Hem çok fazla vakit alıyor hem bedenen yoruluyorsun diğer işlere enerjin kalmıyor hem de bebek uyuduktan sonra yatırayım derken uyanabiliyor. Almayı düşünüyorum da bazı yorumlarda işe yaramadı demişler sizlerin de fikirlerinizi almak isterim