Momiesss Merhaba dogum belirtisi yasayn var mi ilk gebeligim cok heyecanliyim nasil bir belirtiyle dogrurucam bilmiyorum daha hicbir belirtim yook hafif agrilarim var sizler ne durumdasiniz
Aysenurs5 Momiesss 38+1 im nst de sancı çıkmamıştı bebiş hareketleri baya kısıtlandı ama açıklık konusunda bi fikrim yok suyu en son iyiydi, dün depremde doğurucam diye çok korktum iyiki öyle bişey olmadı 🫠🫠 sağlıkla kucağımıza alalım inşallah
Semiha_k Momiesss nst de benim de sancılarım çıkıyor ama sağlık problemlerimden dolayı salı günü sezaryen olacağım inşallah 💕
Ronbas Bizde bugün 38+0 olduk. Pazar günü nişanım gelmişti ve 2 cm açıklık vardı. Bugün doktor kontrolü var heyecanla oraya gitmeyi bekliyorum bakalım neler olacak ☺️
Ruumis Ronbas merhabalar gittiniz mi acaba en son benim 37 de 1.5 cm açıklık vardı nişan vs gelmedi yarın 38 oluyorum doktor kontrolüm var
Ronbas Ruumis Evet gittim 3 cm açıklık olmuş. Nstde sancılarım çıkıyor düzenli doğum başladı dua edin banada 🥹
Ruumis Ronbas rabbim bir nefeste kurtarsın inşallah sağlıkla bebeğinize kavuşun benim sancılarım da çıkmıyor nst de hissettiğiniz bir sancı var mı acaba
Ronbas Ruumis evet bizimki erken gelmeye bile çalışmıştı 32 haftalarda biraz içerde tuttuk şimdi heyecanla kendisi gelmeye karar vermiş sancılarım var belden vuruyor. Allahım hepimize sağlıkla kavuşmayı nasip etsin 💕
Ronbas Handetb bol bol hurma tüketin activating labor videosu var oradaki egzersizleri uygulamaya çalışın sağlıkla gelsin ☺️