Kızlar benim tekrarlayan kayıplarım var ve ben artık sürekli onları düşünmek istemiyorum pskolojimi düzeltmek istiyorum . Önlisans lojistik mezunuyum simdide ön muhasebe kursuna yazıldım sizce yapabilirmiyim ön muhasebe zormu ben böyle şirketlerde çalışmak istiyorum . Fikirlerinize ihtiyacım var 🌸