Gebeliğimin başından beri hep 2 hafta ilerdeydi bebek .ama son haftalarda kafası dahada büyğdü. kafası 4 hafta ilerde.kilosu da fazla(şekerim yok).başlarda 2 hafta önde olup şimdi neden arttı ki internette hidrosefali falan yazıyo cok korkuyorum.21.hafta da ayrıntılı ultrason yaptırdım iyiydi.şuan 34 haftalık oldum.bi daha gittiğimde sorcam tekrar doktora.son haftalarda bunu yaşayan var mı?bu arada eşimin ve kardeşimin kafası büyük.