Cicekbahcesi12 nuraymommy goremedim canim ama erken yapmissin zaten adetime 4 gun kala benimde ne idrarda ne kanda cikmamisti adetime 1 gun kala awoxta cikan golge ile ögrendim
Cicekbahcesi12 nuraymommy evet bende buna guvenerek 4 gun once yaptim bi göz yanilmasina gittim kan verdim ama cok uzulerek geri döndüm megerse varmis sadece ben acele ediyor musum insallah senin icin de boyledir insallah mujdeli haberlerle gelirsin canim
Nghnnklcc nuraymommy ben 10 gün varken öğrenmiştim kime sorsam testte yok demişti kamerada asla belli olmadı gölge gibi duruyordu
9Anneolacagim Sizi görüyorum çok test yapıyorsunuz bu da ekstra stres demek olacağı varsa da olmaz bence biraz akışına bırakın maalesef negatif umarım en kısa zamanda güzel haberleri almanız nasip olur🙏🏻