2cocukbiranne
Merhaba hanımlar ben 19+4 günlük hamileyim allah nasip ederse bi kızım olucak ama ben bebeği hem çok assagida hissediyorum hemde ara ara bi sızıntı oluyo akıntim oluyo saniyorum ama galiba akinti degil acaba idrarmi kaciriyorum anlamadim calistigim yerde cok usuyorum varmi basina gelen 🙈😔😔