nurunuzgeldi bende aynı dertten muzdaribim. Yaklaşık bir ay önce idrar tahlili yaptırdım enfeksiyon çıktı. Doktor munurol şase verdi tek kullanımlık. Kullandım. 1 hafta sonra tekrar gittim kültür tahlili yapıldı temiz çıktı. Dünden beri alt karnım da bir ağrı böyle , karnımda bi sertlik. Doktora yazdım bazı tahliller istedi. Enfeksiyon yine devam meğer. Şimdi bi ilaç daha yazdı piyeloseptil kapsül 1 hafta onu içicem. Bakalım be olacak. Moralim çok bozuldu böyle anlatamam yani. 16 haftalık hamileyim bu arada