Selam kızlar. Doktordan çıktım. Yarın 34 haftalık oluyoruz. 28 Mayıs’a gün verdi doktor. Ama içimden bir ses daha erken gelmek isteyecekmiş gibi geliyor. Gelişimi 1 hafta önde belki de ondan dolayı bilemiyorum. Aynı haftada olan hamişler sizlerin belli mi, bir tarih söylediler mi? ❤️