Nalannnnnn Rabbim hiçbirimize yaşatmasın birdaha. İstanbul’da olup bu gece uyuyabilen var mı ? Ben sabaha kadar evlatlarimin ve yeğenlerimin başında nöbet tuttum. ( Ablam hastanede yatıyor ) Rabbim bizleri her türlü doğal afet,kaza beladan korusun.