Kızlar 16 haftalık gebeyim 2 hafta önce kendi doktoruma gittiğimde hem cinsiyetini hem kalp atışını duydum herşey yolundaydı bugün aile hekimine gittim ebe hanım çağırmıştı kan verdim orda ki telsiz gibi cihazla kalp atışına bakalım dedi ama duyamadık daha küçük 18. Haftadan sonra bu cihazlar da net duyuluyor falan dedi ama çok huzursuz oldum moralim bozuldu