Bahar77777 benimde 36+5, aynısından valla yürürken bile sanki kasığıma kramp giriyor gibi ağrılar, yatarken öyle, otururken kaburgam ayrılıyormuş gibi ağrıyor, sağa eğimli otursam sırtımın sağ tarafı ağrıyor sola eğimli otursam solu ağrıyor, ne olacak böyle bilmem. Yatarken genellikle sola yatıp başımı alçakta tutuyorum, karnımın altına da ince bir yastıkla destek verip sırtımı da koltuğa yaslıyorum,yani aslında bir v şekli oluşturup o araya destekli yatmış gibi oluyorum, bacağımın arasına da bir yastık koyup anca böyle bir tık rahat edebiliyorum,siz de deneyebilirsiniz.