Arazynp Kızlar hamilelik düşünüyorum. Ovulasyonu takip ederek ilişkiye girdim. Ancak çok kötü boğaz ağrım vardı. Hiç aklıma gelmedi klamoks içtim. Acaba hamile kalmaya engel olur mu ya da başka bir sorun olur mu?
Cimcime30 Arazynp cnm kendı basımdan gecenı anlatayım reglıme 5 gun vardı ıkı ay once üşütme tuttu acıle gıttım doktora şüphem var dedım test yaptık negatif ama doktor dedı kı gebelıgın ılk aylarında sorun olmazdı zaten ağrı kesıcı antıbıyotık
Arazynp Arazynp reçeteyi okudum. Gebeliğin ilk 3 ayinda kesinlikle kullanilmamali yaziyormus. İnşallah sorun olmaz ya.
Cicekbahcesi12 Arazynp canim bu ay bende klavunat kullandim gecmeyen bi bogaz agrisi ve gribe yakalanmistim ama Allah in hikmeti ki bu ay da hamile kaldim. Yeter ki ‘Ol.’ Desin hic beklemedigin bir anda oluveriyor 🤲
Mmehtappp Ben hamile olduğumu daha öğrenmeden kaç kutu antibiyotik kullanmıştım Allah isteyince gerçekten oluyo canım he hamileysen kullanmaman en doğrusu ama bilmeden kullandiysan sıkıntı yok