Kizlar benim ilk hamileligim.6ci haftasindan kan sulandirici iyne kullandim hamileliyin sonuna kadar .bebgim 11aylik ve yine hamileyim.doktorum kan sulandiri iyneyi yine kullanmami oneriyor.amma test verecegim kandan pihtilasma varmi diye randevum 1mayis daha var o zaman kadar iyne kullanmasam olrmu acaba .benimgibi olan varmi ne zamandan kullandiniz iyneyi?