Kader_44 Kızlar 36 haftalık hamileyim ayaklarım akşamları çok şişiyor üzerine basamıyorum bu kadar şişmesi normal mi sizce ne yapmam lazım
Edsrr Kader_44 tuzlu tatlı şeyler yememeye çalışın bol su ve yürüyüş yapın ödeme iyi gelir sağlıkla alın kucağınıza inşallah az kalmış ❤️
Edizhr Kader_44 normal canım evet bol su iç tuzlu yeme çok uzun süre ayaklarını sallama otururken bazen yastık koy yüksekte tut
Senasude Bende 34+4 haftadayım duba gibi oldu canım cok acıyor tabanım sızlıyor bol bol su içmemi önderdi doktorum ve normal olduğunu söyledi 🥲
Kader_44 Senasude benim de öyle üzerine basamıyorum bir an önce kavuşalım inşallah bebişlerimize sağlıklı sıhhatli
Kader_44 Edizhr saglikciaanne uzun zamandır tayin taşınma sebebiyle kan idrar veremedim açıkçası doğru düzgün kontrollerime bile gidemedim inşallah sağlıklı sıhhatli kavuşuruz bir an önce
saglikciaanne İdrar tahliliniz normal ise ve tansiyon ölçümleriniz de normalse şişkinlikte normal merak etmeyin ama dediğim gibi idrar ve tansiyon onemli
Kader_44 Kader_44 Huzurluanne05 ben doktora sormadım ama kaynanam bu kadar şişmesi normal değil diyor korktum açıkçası
Edizhr Kader_44 inşallah canım benim ama sorun olacağını sanmıyorum anlamında bu şekilde şişmişti hatta tek taraflı sisince doktor sorun gördü 🤷🏻normalde ikisininde şişmesi lazım falan diye