Reykzy Gzd80 canım kaç mg alıyorsun ben 100 alıyorum 36 ya kadar kullanılabilir sıkıntı olmaz zaten bu mg da kanda problemde olmaz dedi doktorum
Gzd80 Seldaapk son 3 aylik surecte bebek kalbi icin zararli yaziyor hep internette.. kafam karisti benimde...
Gzd80 Seldaapk herhangi bir sıkıntı yasadin mi bıraktıktan sonra? Tansiyon yukselmesi, bas agrisi vs gibi ...
Seldaapk Gzd80 ben damardaki direnç için kullanmıştım hipertansiyonum var bide gebelikte çıktı.tansiyon ilacina devam ediyorum o yüzden bir sıkıntı olmadı.corasprini doğumda kanamam çok olmasın diye bıraktırdı doktorum bebek gelişimi iyi olduğu için.