Merhaba, ne zaman ne olacağını bilemeyiz.sürekli tetikte olmamız imkansız.illa uyuman,dinlenmen gerekecek vucüt yorgun düşecektir.afetler karşısında hepimiz aciz kalıyoruz,yapabileceklerimiz sınırlı.bebeğin de stresi hisseder.ılık bi duş al,ılık bi çay,süt iç kendine ferahlık vermeye çalış öyle uyumayı dene derim