keyfimin-kahyasi-misin Kizlar doktorun gelmesine var daha hastanede yatıyoruz (akciğer enfeksiyonundan yani zaturreden ) Bu sonuçlardan anlayan varmı internete yazdım ama iç açıcı değil sanki 🥲🥲Doktor gelene kadar içimi rahatlatan cikarmi acaba
Bnguuu_102 keyfimin-kahyasi-misin sarılığı çok çok az yükselmiş canım ama önemli değil yok denecek seviyede Kanında az protein alımından kaynaklı eksiklikler olmuş karaciğerle alakalı olabilir doktor yönlendirir sizi ama genel olarak korkacak bir şye çıkmamış belki ilaç verir çok ihtiyaç görürse o da için rahat olsun
eceeelmn keyfimin-kahyasi-misin bebeğinizde enfeksiyon varsa özellikle CRP değeri önemli. Bu attıklarınız enfeksiyona bağlı oluşmuş durumlar. Siz crp hatta procalsitonin isimli değeri takip edin.geçmiş olsun💕
keyfimin-kahyasi-misin Bnguuu_102 Hastanede yatıyoruz zaten Netten bakınca Moralim bozuldu aslında bakmam Pek ama merakyan işte 🥲🥲Akciğerinde enfeksiyon vardı zaten Acaba Ne olur tahminen başınıza falan geldimi yakınlarınızın sizin 🥲
keyfimin-kahyasi-misin Cgzz yok ya sarilikla alakalı değil ki akciğer karaciğer Sıkıntılı mi ona bakıldı Sarılığı yok çok şükür yeniykn vardıgecti sonradan 🥹🥹
Bnguuu_102 keyfimin-kahyasi-misin kuzum antibiyotik tedavisi falan uygularlar geçer gider inşallah mersk etme Rabbim şifa versin
keyfimin-kahyasi-misin panikprenses Bir hafta daha burdayiz idrar yolu enfeksiyonu çıktı bide İlk teste çıkmamıştı kültürde çıktı sanırım . Bı rekte reflü ya da idrar kaçağı olabilir dedi doktor . Şükür bobrekleri sağlıklı çıktı USG de . Ama detaylı bakılması gerekiyormus 🥲🥲 bide üstüne akciğer enfeksiyonu var dua edin lutfne de Hastaneden ciktigimizda Herşey düzelsin böbrekte hasar kalmasın🥹🥹
panikprenses keyfimin-kahyasi-misin allah yardimciniz olsun canim tez vakitte sagligina kavusur insallah bebegin doktorun dikkat edilmesi gerekenleri soyledi mi hastane sureci yipratir evet ama bebegin hissediyor ruh halini metanetli ol her sey yoluna girecek insallah ❤️
Bnguuu_102 keyfimin-kahyasi-misin tahlillsre göre karaciğerinde bir kaç eksiklik var ama çok önemli şeyler değil korkmana gerek yok