Sağ göğsümün altımda ki ağrı bende de oluyor bebek döndüğü için ayakları oraya denk geliyormuş ve ayaklarını ittiriyor bazen ama büyüdüğü için baskı yapıyormuş beni korkuttular biraz safra kesesi vs ben de ayrıca randevu alıp dahiliyeye ultrason çektirdim çok şükür bir sıkıntı çıkmadı bebek büyüdüğü için baskı yapıyormuş yani o haftalar da daha fazlaydı şuan 37 olduk hala var ama azaldı bir tık