-Doğum paketi alınırsa ödeme yaparsınız ama genelde bunu gebeliğin başında yada ortasında yaparlar, çünkü tüm kontrollerin vs muayene ücreti nts ücreti hepsi içinde (son aylar diye ben gerek duymadım)
-Ne zaman doğum için gidilirse o zaman ücret ödemesi yapılır, çünkü özel hastaneler enflasyona göre muayene ücreti ve doğum ücreti değişiyor sabit değil. Mesela ben doğum ücretini sordum 30 bin Doğum paketi 40 bin