Bulantı, kusma, koku hassasiyeti yaşamadım. 15-16.haftadan itibaren mide yanması yaşıyorum. Bebeğimi hep solumda hissediyorum son zamanlarda çok nadir sağ tarafımda hissediyor gibiyim o da büyüdüğü için sanırım. Canım hep tatlı istiyor. Göbek çizgim yok.