Ebru_ebru Kızlar Allah aşkına bu kadar pelvik ağrısı normal mi ne dönebiliyorum ne bir şey her şekilde ağrıyor sızlıyor ne yapmam gerekiyor 🥹🥹🥹
Serrasmsk Ebru_ebru bu kadar siddetliyse bakmaları lazım regl ağrısı gibi vuruyordu gidiyordu yani kaç haftadasin
1sen1ben1debebek Ebru_ebru ya 3-4 gün önce gittim ve rahim büyüdüğü için olduğunu söylediler kalçamdan iğne yaptılar daha hiç ağrım olmadı o günden sonra ekstradan kalça ve bel ağrım da vardı onlar da gitti normal karşılıyorlar ama iğneyle geçiyor
ozlemburak Haftadan beri benimde oyle canim donemiyorum sanki tonla yük koymuslar oraya sabah oyle uyaniyorum normal dedi doktor bebekte bas gelis oldugu icin baski yapiyor dedi
1sen1ben1debebek Ebru_ebru iğne istediğinizi söyleyin yaparlar dayanamadığınızı uyuyamadığınızı söyleyin ben gece 3 te uykudan uyanıp acilden girmiştim
Ebru_ebru 1sen1ben1debebek Yurtdışındayım maalesef dün gece bende acile gittim bebek büyüyor normal diyip gönderdiler 🤦🏼♀️