Deneyeli daha 2 ay oldu ilk ay kimyasal gebelik geçirdim bu ay son adet tarihim 8 Nisan bittikten sonra günleri değerlendirdik ama aklıma geldikçe test yapıyorum daha önce muayene olduk herhangi bir sorun yok evet yine olmayabilir ama insan tedirgin oluyor işte. Sizlerle paylaşmak istedim sadece :/