Kızlar 9 Nisan da aşılama yaptırdım ve adetimden 5 gün önce kanama oldu ama böyle adet kanaması gibi değil ara ara pembemsi açık kırmızı kanama bikaç gündür devam ediyor Salı günü test verdim beta 41 çıktı doktorum hayırlı olsun dedi kanamayı söylediğimde Progestan devam etmemi söyledi yarın sabah tekrar kan vereceğim bu süreci böyle yaşayan veya çevresinde duyan var mı ?