Simge_gunes Kızlar kaçıncı haftada detaylıya girdiniz acaba ? 18. Hafta da kontrolüm var 1-2 hafta daha bekleyip öyle mi gitsem diye kararsız kaldım
Sonbir12 Simge_gunes 23+4de detayli ultrason yapildi benim suan cok erken senin bebek gelissin birazdaha bekle cnm
plajterligi Simge_gunes 22-24 hafta aralığını öneriyor bir çok perinatolog, hatta randevu almak için aradığınızda eğer rutin kontrol için muayene olacaksanız bir şikayetiniz yoksa doktorun 22-24 aralığında baktığını söyleyenler bile oluyor
Nursemablk Simge_gunes doktorum 18-24 hafta aralığında randevu alıp baktırmamı söyledi 20.5 haftalıkta kontrol oldum herşeyi net ve güzel gözüküyordu 1-2 hafta daha bekle Bencede 🤗🤗
Kbrkbr34 Detaylı ultrason için kendi doktorumuzdan da randevu almaya gerek var mı ? Yoksa direkt perinatolog ya da radyologtan randevu mı almamız lazım
ElifBD Kbrkbr34 perinatalog ya da radyologdan randevu alınıp detaylı ultrasonu yaptıracaksınız. Benim doktorum detaylı sonrası 24. Hafta da gelirsin sonuçlarına bende bakarım hemde şeker yüklemesi yapılır dedi. Sizde doktorunuza sorun isterseniz