Loveis benimde ikinci gebeliğim ilk bebeğimi doğumdan ,3 ay sonra kaybettim maalesef şuan 19+4 olduk ama hala net bir hareket yok bazen belli belirsiz bebek olup olmadığını bile anlamadığım gaz hareketi gibi de gelen his oluyor o kadar o da hergün değil bende telaş ediyordum hatta acile gittim bu yüzden hiç hareket yok diye acildeki doktorda 24_25 e kadar hareket net olmaz dedi yani sizin haftanız dahada erken telaş etmeyin