Kubilogy_1 canım ben serklajlı gebeydim. 37.haftamda dikişlerim alındı. 39+0’da normal doğum yaptım. Evde sancı çektim. Acı hissim kuvvetliymiş sancılarım 5dkda bire düşünce ve suyum gelince anladım doğum yaptığımı. Acilen hastaneye gittik. Suni sancı almadan 5dk sürdü. Bende siz gibi korkuyordum ama korkulacak birşey yok. Şuan oğlum 20 aylık oldu bile. Sancıları vs hepsini unuttum