merhaba bende bugün itibariyle 40. haftaya girdim hiçbir doğum belirtisi yok, dün kontrole gittim hiç sancı falan da çıkmadı doktor 41. haftaya kadar bekleyeceğiz normal dedi, ilişki ve bol yürüyüş önerdi olmazsa suni sancı verileceğini ama vermeden doğal olmasını istediğini söyledi inşallah kendiliğinden başlar