Derya_y
Genç kızken panik atak rahatsızlığım vardı. HİPNOZ tedavisi ile çözüm buldum 4 seans. O vakitten sonra 1 kere bile kriz geçirmedim.
Ama ergenmişim ayrıca tiroidim yüksekmiş ben de işte doktora git gel bir şey bulunamayınca bunu kendime dert etmişim o dönemler. Ha ama yine de oldu mu oldu panik atak işte.
Çok ağır da geçiyordu. Hipnoz ile bitti. Uzmanından alındı mı bu tedavi 10 numara 5 yıldız. Çoğu psikolojik rahatsızlığı da çözeceğine inanıyorum anacım.