Yagmurkya Kızlar ben 8 martta adet oldum 27 martta ilişki oldu 28 martta kan testi yaptım 0 çıkınca boğaz enfeksiyondan dolayı antibiyotuk soğuk algınlığı ağrı kesici kullandım .. adetim 10 gün geçince test yaptım pozitif zararı olur mu
Arazynp Yagmurkya ya bende iliskiye girdikten sonra antibiyotik kullandim. Hamilelik istiyorum. İnsallah sorun olmaz. Biraz arastirma yaptim. Uzun süreli kullanimda sorun olmaz. Olursa da ya hep ya hic kurali var diyolar. Yani gebelik kötu etkilenecekse düşükle sonuclanirmis. Düşük yoksa da normal gebelik devam edermks. Hic bir sorun olmazmis.