Gkcnr Kızlar son kontrolümde doktor bebek biraz aşağıda baskı hissetmiyo musun diye sordu hissetmiyorum dedim ama googleden baktım erken doğum falan yazıyo 23. Haftadayım böyle bişi yaşayan var mı
Su123 Gkcnr başından beri oğlum aşağıda inanılmaz baskı yapıyor 28 haftalık olucaz bir sorun yok dedi doktorum bana
etuerk Gkcnr 22 haftalık benim de kızım hala aşağıda doktorum normal büyüdükçe yukarıya çıkacak demişti, ki zaten oğlumda hep aşağıdaydı
Anonim28 Benimde bebeğim aynı şekilde ve beni baya zorluyor. Ama bebek doğum kanalında değil sadece baş aşağı duruyor. O yüzden korkulacak bir durum yok günde 2 kere ayaklarını havaya kaldırıp belinin altına yastık koy demişti doktorum işe yaradı bende