asena9 yeni_anne2 Çok geçmiş olsun lütfen deprem çantası hazırlayın tedbirli ve soğukkanlı olmaya çalışın inşallah yaşadığınız binalar güvenlidir Allah o bölgede yaşayan herkesin yardımcısı olsun 🤍
yeni_anne2 Hatceninblog bendee sadece bebeğimi düşünüyorum daha çok küçük 😭😭 Aldığım gibi yete kapaklandım çok kötüydü uyuduğum 2 saatlik uyku vardı onu da uyuyamıyorum artık korkudan🙁
busra05_ yeni_anne2 sakin ol bol dua et canım Allahın ıznıyle korkulcak seyler olmayacak ınsallah sutun etkılenmesın ferah tut içini bebegım
Arzu45 Benimde 18 aylık kızım var ve 7 aylık hamileyim bende çok kötü hiss ettim sonrasında kendimi ele aldım sende ele al bence çocuk hiss etmesin panik olduğunu