Kızlar merhaba, hamileliğin son haftalarındayım, maalesef gurbette olduğum için kendi işimi kendim halletmek zorunda kalıyorum ve uzun süredir yoğun şekilde kimyasal kullanmadım hep dikkat etmiştim, bugün banyom artık çok kireç tuttuğu için çamaşır suyu ve kireç sökücü kullanarak( karıştırmadan) banyonun temizledim biraz nefesimi tıkatı ve öksürttü hemen hava almak için çıktım ve evi bolca havalandırdım ama akşamına şiddetli mide ağrım oldu ve kustum, nefes darlığı da yaşadım, kustuktan sonra rahatladım ama yine de içime dert oldu, bebeğimi etkilemiş midir şuan bi sorun yok ama yine de acile gitmeli miyim? Aranızda böyle bir şey yaşayan var mı?