Annelerim iyi geceler öncelikle hakkınızı helal edin bu saatte yazıyorum, şuan bi gebelik sürecindeym ve 25 hafta 3 günlüğüz şükür boy kilomuz iyi gidiyor kontrole gidiyorum yalnız bebeğin başı aşağı dönmüş ama doktor olur bu haftalarda geri yukarı çıkar kafası dedi ayrı yeten çok şiddetli bi rahim ağrım var eğilip doğruldukça sürekli hareket halindeydm bir kızım var 2 yaşında eşim hasta ona bakıyorum ve 3 gündür rahim ağrım çok fazla korkuyorum annelerim ani doğum felan olmaz değil mi çok erken çünkü 😕😕