Haticebicer19 Bugün sabahtan beri belimden bacağıma vuran bi ağrı var ne yapsam geçmedi şu an gece yarısı hala gezeliyorum evde hafiften kaşığıma da ağrı girdi ama psikolojik olabilir bilmiyorum sizce erken doğum belirtisi mi
Tatlisanne42 Haticebicer19 kaç dk da bir veya kaç saate bir geliyor sancıların kaç haftalık sin yalancı sancılar yarimsaate girer çıkar geçer ama çokta ağrı olmaz onda ama sancılarını takip et 15 dk ya bir geliyor sa snra giderek dk lar azaliyorsa mesela 15 dk da geldi diyelim 10 dk da gelir sancı geçer snra tekrar 7 dk ya düşer böyle böyle 1 dk da bir gelmeye başlar senide korkutmak istemiyorum ama takip et bklm
aysunkes gercek sancılar belli aralıklarla geliyormus. 10 dk da bie 15 dk da 1 gibi. Ve sancı suresi 1 dk dan kısa oluyormus. Benim suan yalancı sancılarım oluyor ama bazen sancı girince yarım saat surebiliyor. Gercek dogum sancisi boyle olmazmış Haticebicer19